My home

Casa mea este un dezastru! Sunt in reparatii, demolari, schimbari, toate sunt cu fundu in sus. Bucataria s-a mutat in sufragerie, sufrageria aproape s-a sufocat, si trebuie sa ii scot latzul sa nu se sufoce. Pe langa sufragerie ma sufoc si eu…praf, acarieni, nu pot sa fac curat ca se face mizeria la loc in 5 minute. Vecinii mei cred ca nu mai pot de nervi. Pana si holul blocului contine mobila de aruncat, arcuri de la fosta saltea veche de 50 de ani, ghena e full de foste geamuri….femeia de servici cere bani in fiecare zi, dar nu elibereaza nimic, pai cine sa ii dea bani daca nu arunca nimic din ce am aruncat noi. Zice ca are nevoie de una de alta, dar nu se elibereaza nimic pe hol. Deja vecinii ne dau mesaje subliminale ca sa facem curat mai repede. Pai normal, cine nu vrea sa fie curat, ca pana si eu m-am saturat sa vina aia la usa mea si sa vada ce modificari mai fac eu prin casa si sa ceara bani, dar sa nu faca nimic pentru banii aia.

Nea Caisa ala care lucreaza la casa, a zis ca vine de dimineata pe la 9…eh, deja e 10 dar nu mai conteaza, pai normal, de asta termina casa intr-o luna, sper ca de sarbatori sa pot si eu sa dau drumu la noul Taj Mahal. Ce pot sa zic, macar am geamuri si usa noua…acu, na, calu’ de dar nu se cauta la dinti, nu de alta dar nu sunt banii mei in joc aici, asa ca tre’ sa tac malc si sa imi vad interesu’.

Later same day….

A venit nea Caisa…cu noutati…nu mai am aragaz :((

Lasă un răspuns

