Casa cea noua

casa mea

casa noua

Mai stiti casa mea, cea care era in plina renovare? Ei bine cica s-a terminat renovarea, ceea ce inseamna ca am o casa relativ noua. Relativ, pentru ca inca mai are nevoie de covoare, de perdele, de masina de spalat, de floricele pe campii….de atatea, ca o sa ne luam campii intr-o zi. Ah, sa nu uit, am trecut si eu prin faza „vreau o matza”, si mi-a trecut de faza asta. Nu de alta dar am o alergie urata la matze, desi imi plac matzele, eu fiind una in devenire ( mi se trage de la cum ma alinta al meu…pisi).

In afara de faptul ca pisica era foarte speriata de noua ei familie, eu tuseam de imi dadeam plamanii afara, iar pisica mai avea putin si darama si bradul. Altfel ea era destul de ok, chiar daca ii curgea un ochi si mai mult statea si dormea intr-un raft de la birou sau in spatele bibliotecii, unde nu puteai sa pui mana pe ea ca se ratoia la tine. Dar era frumos sa avem un alt animalut in casa pe langa cele doua animalute cu 2 picioare, adica noi. Acum ne gandim sa ne luam un acvariu, ca na, pestii sunt relaxanti, nu faci alergie la ei, cel mult scoti undita din camara si dai la peste in sufragerie

Lasă un răspuns

