Astenia de primavara

astenia de primavaraDeci eu nu mai suport, m-am saturat, nu mai vreau, de ce eu?
Vreau sa vina toamna! Nu vreau primavara, si stiti de ce? Pentru ca primavara ma ia astenia de primavara. Ma simt naspa – si nu sunt naspa, zic eu, decat uneori – , as dormi toata ziua, nu am chef de nimic, sunt meteosensibila, na, ma apropii de 30 de ani prin urmare incepe sa se adevereasca tot ce imi povestea mama. Faza asta cu meteosensibilitatea ma enerveaza la culme. Domne, daca creste un pic presiunea, sau scade, gata ma doare capul si am o stare aiurita, asa ca mine.

Sfaturi astenie

Pe unde ma intorc si citesc cate-o revista, ceva, in fiecare zice ca sa mananc fructe, legume, bla bla-uri din astea. Ca sa beau nu stiu ce ceai de maghiran (cum o fi aia, nu stiu, ca eu stiu ca maghiranul se pune in mancare), ca sa consum polen. Asta mai merge ca are gust bun, as manca non stop numai polen, dar stiu ca o sa ma fac mare cat casa daca mananc numai din asta. Auzi la ei cum zic in revista Farmacia ta de la Catena: ” ….este indicat sa consumam din abundenta, urzici, stevie, spana, untisor, papadie…”, buuun, pai daca ei gasesc sub zapada papadie, eu o mananc, sau daca creste su asfalt.

Asta nu inteleg eu, de ce trebuie sa dea retete naturiste cu niste chestiuni pe care nu le gasesti in piata. Poate sunt oameni care nu au curte la tara ca sa aiba de unde sa isi ia papadia aia, si untisorul. A, si ce imi place cel mai mult este faptul ca dau enspe retete ca sa treci peste astenia de primavara, dar daca ele ar fi bune, oare nu le-ar folosi foarte multa lume, si s-ar da si stire ca plantele cutare si cutare te fac bine de astenie.

Acestea fiind zise, o sa va rog sa va dati cu parerea la urmatoarele remedii cica pentru astenie:

Remedii astenie

  1. polenul – stimulent general al organismului, vitaminizant
  2. pastura – creste imunitatea, faci tratament cu ea
  3. gemoterapia – combate astenia, se folosesc extracte din muguri sau mladite de stejar, catina etc
  4. ginsengul siberian – energizant si vitalizant
  5. fructe de padure – ajuta la fortificarea organismului
  6. macesele – vitamina C
  7. uleiul de catina – contien vitamina A si C
  8. laptisoul de matca- sursa de aminoacizi esentiali si vitamine ( A, B, B2, B6, B12, D, K, E), calciu, magneziu, sodiu, potasiu, zinc, cupru si fier

Eu zic ca daca e sa ma apuc sa le vad pe toate, trece primavara cu tot cu astenia ei…

Deci, spuneti-mi si mie, va rog, ati incercat ceva din toate cele enumerate mai sus? Daca da, cum le-ati luat si ce v-a ajutat, daca nu, cum ati scapat de starea de astenie. Sau mai bine zis, se poate scapa? Ca eu ma sui pe pereti, acu’ sunt ok, acu’ scot gherutele.

1 comentariu »

  1. Marius said

    Pentru mine cel mai bun remediu pentru astenia de primavara este sa trec peste anotimpul primavara🙂

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un răspuns

