My home varianta a doua

Buna de dimi….desi numai dimi nu e…..

In afara de asta….woooow, inca imi stiu parola de la blog…micul dumbo va rog sa imi ziceti, cu memoria asta.

Anyway…de ce varianta a doua de la my home? Pentru ca mi s-a nazarit o idee de a ma muta…..da, ziceam mai demult ca abia m-am mutat…deci….de ce sa ma mut IAR?

Well, hai sa va zic. Ah, sa nu uit, la asta am nevoie de ajutor, muuuuuuult ajutor.

Pai, unde stau acum, e un pic mai mult stradal.

Unde stau acum am niste vecini „minunati”.

Si cam atata!

Unde mi s-a nazarit sa ma mut? Intr-un complex rezidential, undeva in codrul lelii. Chiar daca e in codrul lelii, ma gandesc ca as mai scapa de forfota de la 3 dimineata, numita salvare sau politie. De asemenea, cred eu, ca as scapa si de preafericitul vecin, iubitor de porumbite.

Ce ziceti? Merita mutarea intr-un ansamblu de genul asta?

Pros and cons are welcomed

Lasă un răspuns

